Confidencial · 10 de Novembre de 2017. 00:28h.

Rovira, desautoritzada

Junqueras descarta una llista unitària

Rovira, desautoritzada

Marta Rovira amb Oriol Junqueras en una imatge d'arxiu

La qüestió fonamental de l'última reunió de la direcció d'Esquerra va ser la proposta de l'expresident Puigdemont que l’independentisme català es presenti a les eleccions del proper 21 de desembre amb una llista unitària, una opció que, finalment, ERC ha rebutjat.

Malgrat tot, la proposta de Puigdemont comptava amb un suport important, ja que la número dos del partit, la secretària general, Marta Rovira, és favorable a aquesta opció. Després d’un ampli debat, es va imposar l’opinió de Oriol Junqueras, actualment empresonat, contrari a la llista unitària.

Junqueras prefereix guanyar amb claredat les eleccions a l'antiga Convergència, col·locant així Esquerra com el primer partit de Catalunya. A més, tindrà l'opció d'arribar a la presidència de la Generalitat, tot i que aquesta qüestió podria ser qüestionada pel complicat futur judicial del líder d'ERC.

9 Comentaris

Publicitat
#6 JOSE MASSAGUE VENDRELL, Barcelona, 10/11/2017 - 16:29

No us acarnisseu molt amb la pobra Marta que la fareu plorar. El Junqueras, quan la vegi plorar, s'estovará i també plorará i, a la fi, allò semblará una Vall de Llagrimes.

#5 Uno que os lee, Al sur de Cataluña, 10/11/2017 - 12:31

Esta señora se desautoriza muy bien ella solita cada vez que tiene la funesta idea de abrir la boca, no necesita que Lloreras, alias "El ausente", diga o haga lo más mínimo.

#4 Marina, Tarragona, 10/11/2017 - 10:45

Ens volen fer creure que ERC, després de carregar-se el PDCat i cremar a Mas i Puigd., no volen aprofitar el moment? Junqueras vol ser president ara, quan més calent i emocional té al sector independentista. Ha sapigut jugar bé les cartes: s'ha quedat i ha estat empresonat; i el Puigd. ha fotut el camp. Ho està dient a crits: jo sóc el màrtir!

#3 Santi, Barcelona, 10/11/2017 - 10:37

Certament que en aquesta foto la tal Rovira es la veritable imatge d'aquelles dames de l'epoca del Sr.Esteva, en la qual la fidelitat a la tradició i a les bones maneres era inegable... Pero en fi, ara aquesta també ha de passar a l'historia com la propagadora-vocacional del desastre que han protagonitzat aquesta trepa de delinquents...

#2 Capit@n España, HABEIS PERDIDO, 10/11/2017 - 10:18

¿Y si le buscamos un novio? Igual ese es el problema....

#2.1 Carles, Girona, 10/11/2017 - 11:02

Evita't aquests comentaris masclistes i busca una frase més intel.ligent.

#2.2 Capit@n España, HABEIS PERDIDO, 10/11/2017 - 13:04

# 2.1 ¿Y si le buscamos un novio, novia, o cualquiera de las 31 identidades sexuales que ella decida? Igual ese es el problema....

Corregido según tu ideología. De nada